До уваги мешканців Полтавщини: нова структура податкової служби
Проведено реорганізацію Державних податкових інспекцій у Полтавській області відповідно до адміністративно-територіального устрою, визначеного постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ “Про утворення та ліквідацію районів” (зі змінами) та вимог наказу ДПС України від 07.10.2024 № 747 “Про затвердження переліку державних податкових інспекцій”.
У складі Головного управління ДПС у Полтавській області утворено чотири державних податкових інспекції, до структури яких увійшли підрозділи з обслуговування платників податків на територіях у межах району.
Для зручності платників послуги будуть надаватися за місцем реєстрації юридичної чи фізичної особи на територіях, які знаходяться за адресами:
1. Полтавська державна податкова інспекція
2. Карлівський відділ обслуговування платників
3. Кобеляцький сектор обслуговування платників
4. Решетилівський сектор обслуговування платників
5. Зіньківський сектор обслуговування платників
6. Котелевський сектор обслуговування платників
38600, смт. Котельва, вул. Полтавський шлях, 227.
7. Чутівський сектор обслуговування платників
38800, смт. Чутове, вул. Полтавський шлях, 135/1.
8. Новосанжарський сектор обслуговування платників
39300, смт. Нові Санжари, вул. Центральна, 56.
9. Кременчуцька державна податкова інспекція
10. Горішньоплавнівський сектор обслуговування платників
11. Глобинський сектор обслуговування платників
12. Козельщинський сектор обслуговування платників
39100, смт. Козельщина, вул. Монастирська, 11а.
13. Семенівський сектор обслуговування платників
38200, смт. Семенівка, вул. Незалежності, 4.
14. Лубенська державна податкова інспекція
15. Пирятинський відділ обслуговування платників
16. Хорольський сектор обслуговування платників
17. Миргородська державна податкова інспекція
18. Гадяцький сектор обслуговування платників
19. Лохвицький сектор обслуговування платників
Водночас, згідно із зазначеними змінами платники податків обслуговуються відповідно: Диканської ДПІ – Полтавською ДПІ, Машівської ДПІ – Карлівським відділом Полтавської ДПІ, Великобагачанської та Шишацької ДПІ – Мирогодською ДПІ, Оржицької ДПІ – Лубенською ДПІ, Гребінківської та Чорнухівської ДПІ – Пирятинським відділом Лубенської ДПІ.
Звертаємо увагу платників, що для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта можна звернутись у будь-який центр обслуговування платників.
Порядок надання адміністративних послуг та зразки заповнення відповідних заяв, розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області в розділі «Адміністративні послуги».
Крім того, з метою впровадження Національної стратегії доходів до 2030 року, фахівцями податкової служби здійснюються заходи, спрямовані на удосконалення процедур податкового адміністрування. Важливими аспектами виконання завдань, визначених Стратегією, є вдосконалення електронних податкових сервісів і консультування платників податків, а також якості адміністративних послуг, що надаються податковим органом. Так, незалежно від місця розташування, часу та «повітряної тривоги», платники можуть отримати податкові послуги дистанційно, використовуючи сучасні електронні сервіси Державної податкової служби «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова», які постійно доповнюються новими можливостями.