Піщанська сільська рада
Полтавська область, Кременчуцький район

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 12.11.2024 р. Реєстраційний номер справи в Єдиному реєстрі № 12-11-11383-24

Дата: 12.11.2024 15:32
Кількість переглядів: 218

Єдина екологічна платформа "ЕкоСистема"

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 12.11.2024 р. Реєстраційний номер справи в Єдиному реєстрі № 12-11-11383-24 Замовник:

Виконавчий комітет Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області

1.    Назва документа державного планування:

«Детальний план території земельної ділянки площею 1,0890га кадастровий номер 5322486300:03:000:0302 з метою розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, що знаходиться за межами населених пунктів Піщанської сільської територіальної громади»

2.    Основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування

Детальний план території земельної ділянки площею 1,0890га кадастровий номер 5322486300:03:000:0302 з метою розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, що знаходиться за межами населених пунктів Піщанської сільської територіальної громади на виконання вимог договору розробляється ТОВ «АРТ-ЗЕМ» на замовлення виконавчого комітету Піщанської сільської ради. Детальний план території є містобудівною документацією місцевого рівня, що визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування організації інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки і благоустрою території проєктування, захисту території від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об'єктів культурної спадщини та пам'яток археології (якщо вони присутні). Містобудівним проєктом «Детальний план території земельної ділянки площею 1,0890га кадастровий номер 5322486300:03:000:0302 з метою розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, що знаходиться за межами населених пунктів Піщанської сільської територіальної громади» вирішуються основні принципові питання планування території земельної ділянки для розміщення нового енергогенеруючого підприємства (котельня). Детальним планом території уточняється планувальна структура і функціональне призначення земельної ділянки, визначаються орієнтовні параметри забудови та планувальні обмеження земельної ділянки, на якій планується будівництво. Загальна доступність матеріалів детального плану території забезпечується шляхом їх розміщення на веб-сайті відповідної селищної ради та в друкованих засобах масової інформації у загальнодоступному місці в приміщенні

органу виконавчої влади, крім частини, що належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства України. При розробці детального плану території враховуються: інформація земельного кадастру; документи, які посвідчують право користування земельними ділянками.

3.    Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об'єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Обсяг СЕО визначається переліком основних екологічних проблем, наявних на території, щодо якої здійснюється проєктування. Проєктом детального планування дана оцінка існуючого стану території, що розглядається, та передбачені: основні принципи планування і забудови території, її функціональне використання, інженерне забезпечення, організація транспортного та пішохідного руху, зокрема шлях руху технологічного та пожежного транспорту для забезпечення виконання технологічних процесів, розміщення місць паркування транспортних засобів працівників енергогенеруючого підприємства, а також комплексний благоустрій території проєктування на виконання вимог ДБН Б.1.1-14:2021 «Склад та зміст містобудівної документації на місцевому рівні». Територія, яка підлягає детальному плануванню, розташована за межами населених пунктів Піщанської сільської територіальної громади. Територія проєктування - це одна сформована земельна ділянка приватної власності загальною площею 1,089 га із кадастровим номером та цільовим призначенням: 5322486300:03:000:0302 - 01.02 Для ведення фермерського господарства.Дана земельна ділянка використовується для ведення особистого селянського господарства. Земельна ділянка, яка розглядається Детальним планом, межує: - на сході - із земельними ділянками: 5322486300:03:000:0298 (код 01.03 Для ведення особистого селянського господарства), яка знаходиться у приватній власності; 5322486300:03:000:0301 (код 01.03 Для ведення особистого селянського господарства), яка знаходиться у приватній власності; частково - із землями Кременчуцької міської територіальної громади (вулиця Свіштовська); - на заході - із земельними ділянками: 5322486300:03:000:0099 (код 01.02 Для ведення фермерського господарства), яка знаходиться у приватній власності; 5322486300:03:000:0098 (код 01.02 Для ведення фермерського господарства), яка знаходиться у приватній власності; - на півночі - із земельною ділянкою 5322486300:03:000:0259 (код 01.02 Для ведення фермерського господарства), яка знаходиться у приватній власності; - на півдні - із земельною ділянкою 5322486300:03:000:0293 (код 01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва), яка знаходиться у комунальній власності. Поблизу земельної ділянки відсутня житлова забудова. Із східного боку території проектування знаходиться межа Піщанської сільської територіальної громади.Заїзд-виїзд на територію земельної ділянки здійснюється з вул.Свіштовської м.Кременчук з урахуванням необхідності проведення заходів щодо перепрокладання тепломереж з підняттям їх над рівнем проїзду для забезпечення можливості доступу автомобільного транспорту до території проєктування. За станом на сьогоднішній день ділянка вільна від забудови. Територія проєктування має сприятливі умови для будівництва і рівнинний рельєф. Перед виконанням наступних стадій проєктування, необхідно виконати комплекс досліджень земельної ділянки - інженерно-геологічні вишукування у відповідності до вимог ДБН А.2.1-1-2014 «Інженерні вишукування для будівництва». Даних щодо радіоактивного забруднення території проєктування немає. Видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, на території проєктування немає. Хімічно небезпечних об'єктів немає. Несприятливі гідрометеорологічні явища (паводки, провали, зсуви) відсутні. Екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні і містобудівні обмеження, щодо запланованої діяльності, відсутні. Дана ділянка не належать до історико-культурних зон.Детальний план території розроблений з урахуванням прогресивних технологій, ефективного використання території, чіткого функціонального зонування, вантажних і пішохідних потоків, створення нормальних умов для роботи енергогенеруючого підприємства. Об'єкт проєктування - енергогенеруюче підприємство згідно ЗУ «Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів» має розмір нормативної санітарно-захисної зони - 25 м. Межа СЗЗ встановлюється безпосередньо від джерел забруднення атмосфери організованими або неорганізованими викидами. Також, на території проєктування передбачено розміщення ємностей для зберігання мазуту з СЗЗ - 50м згідно пункту 5.32 ДСП № 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів». Проєктними рішеннями детального плану, для руху технологічного вантажного транспорту, легкового транспорту та спецтранспорту (пожежних машин), передбачено бетонне, армоване сіткою, покриття. Вимощення навколо будівель та споруд, покриття майданчика для сміттєвих баків - бетонне. Цінні зелені насадження в межах території внесення змін відсутні. Проєктними рішеннями пропонується визначити території зелених насаджень спецпризначення в межах санітарно-захисних зон підприємства.Територія підприємства, що упорядкована, вільна від забудови та дорожнього покриття, озеленюється шляхом посіву газонних багаторічних трав.

4.    Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров'я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров'я населення

а) Для довкілля, у тому числі для населення. Ймовірні види впливу на навколишнє середовище: - викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел, розрахункові та фактично заміряні приземні концентрації яких не повинні перевищувати значення гранично допустимих концентрацій (ГДК), та пересувних джерел забруднення, а саме викиди автомобільного транспорту та технологічного транспорту, передбаченого для процесу будівництва об'єкту; - нове будівництво не спричинить змін сформованих в даній місцевості геологічних та структурно-технологічних властивостей масивів порід, що може призвести до деформації земної поверхні. Планування ділянки та розміщення проїздів передбачено таким чином, аби максимально вписатися в оточуючий рельєф і при цьому використати вільну від забудови територію для озеленення та благоустрою; - в період будівництва запроєктованих об'єктів та у процесі їх експлуатації вплив на водне середовище відсутній. - на соціальне середовище - позитивний, оскільки передбачено створення нових робочих місць, сприяння розвитку малого і середнього бізнесу, наповнення бюджетів різних рівнів, розвиток інфраструктури району. б) Для територій з природоохоронним статусом. Об'єкти та території природно-заповідного фонду на території проєктування відсутні, отже вплив не передбачається. в) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров'я населення. Транскордонний плив відсутній.

5.    Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

Придатність до забудови на стадії розробки Детального плану території визначається виходячи з найбільш раціонального її використання, ефективного розміщення всіх основних елементів об'єктів і їх структури, організації вертикального планування, створення чітких транспортних зв'язків, можливості розвитку завдяки резервуванню території, максимальному збереженню середовища існування людини. На планування проєктної території впливатимуть інженерно-економічні аспекти її освоєння під забудову та ряд природних умов: геоморфологічні (форма рельєфу, крутизна схилів), геологічні (будова і склад залягаючих порід, їх несуча спроможність), гідрогеологічні (фізико-хімічний склад і рівень ґрунтових вод). При розробці детального плану проєктної території основними нормативними документами є: Державні будівельні норми - ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій", Санітарні правила № 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів», ДБН Б.2.4-3-95 «Генеральні плани сільськогосподарських підприємств».

6.    Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Перевірка матеріалів Детального плану території, розділу «Заходи з охорони

навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів», на відповідність діючим нормативно-правовим документам у цій галузі. Обсяг досліджень передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Обсяг досліджень про необхідність здійснення процедури СЕО передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля, статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля, оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об'єкту, які можуть мати значний вплив на довкілля (в разі наявності).

7.    Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом'якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

З метою дотримання стану навколишнього середовища на належному рівні, який вимагають чинні нормативні акти, документацією передбачається ряд планувальних та інженерних заходів до яких відносяться: 1. Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови: - проведення забудови згідно нормативних вимог з наміченою містобудівною документацією та функціональним зонуванням; - інженерна підготовка території та вертикальне планування, благоустрій, озеленення, влаштування твердого покриття проїздів; -застосування сучасного технологічного обладнання 2. Заходи, що поліпшують стан повітряного басейну: - озеленення та впорядкування зелених насаджень. - влаштування зелених насаджень спеціального загального користування (трав'яний газон, клумби) в межах ділянки проєктування та поза її межами в місцях, де це можливо. 3. Заходи, що покращують стан підземного водного басейну: - застосування мереж водопроводу; -санітарне очищення — облаштування майданчиків контейнерів для збирання відходів. Проєктними рішеннями детального плану забудови території не передбачається організація планової діяльності, яка б спричинила негативні наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров'я, флори, фауни та біорізноманіття, грунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об'єктів тощо. У випадку виявлення при проведенні робіт археологічних об'єктів необхідно зупинити роботи та повідомити про це органи охорони пам'ятників. Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об'єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, зокрема огороджуючі конструкції з мінімальним коефіцієнтом теплопровідності, сучасні альтернативні джерела енергії, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

8.    Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» у разі необхідності проведення повномасштабної процедури СЕО.

9.    Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання

Пропозиції надаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім'я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб - із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до виконавчого комітету Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області за адресою: 39701, с. Піщане, вул. Київська, буд. 104 протягом 10 днів з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті Піщанської сільської ради https://pishanska-gromada.gov.ua/ (12.11.2024 ) та внесення даної заяви до Єдиного державного реєстру стратегічної екологічної оцінки (12.11.2024).

10.    Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО:

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту містобудівної документації буде оприлюднено 12.11.2024 на офіційному сайті Піщанської сільської ради https://pishanska-gromada.gov.ua/ від 12.11.2024

Замовник/Уповноважена особа замовника:

Виконавчий комітет Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області /Куріцина Інна Олексіївна
 

Додаток


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь