Пенсійні установи Полтавщини в умовах посилення карантину працюватимуть стабільно!
Згідно з рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної, безпеки та надзвичайних ситуацій з 15 квітня на Полтавщині запроваджено «червоний» рівень епіднебезпеки через погіршення ситуації щодо захворюваності на COVID-19.
У суворих карантинних умовах, як і минулого року, Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області продовжуватиме працювати, врахувавши всі встановлені рекомендації та обмеження. Фінансування, виплата та доставка пенсій здійснюватимуться в регіоні вчасно, відповідно до затверджених графіків.
З метою мінімізації ризиків зараження коронавірусною інфекцією: працівників і відвідувачів Головного управління прийом громадян в сервісних центрах Фонду з 15 квітня залишатиметься обмеженим, лише за попереднім записом, а прийом на віддалених робочих місцях тимчасово припинений.
Увага! Працівники та відвідувачі допускаються до приміщенню сервісного центру тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно.
Очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).
Одним із карантинних заходів стало розміщення скриньок для прийому заяв громадян біля усіх приміщень, де розташовані сервісні центри. Відповіді на такі звернення надаються фахівцями Фонду письмово.
Працівники Пенсійного фонду закликають своїх підопічних вирішувати проблемні питання за допомогою он-лайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/. Для того, щоб стати користувачем вебпорталу, слід скористатися системами електронної ідентифікації особи - КЕП (кваліфікований електронний підпис), Bank ID, Mobile ID. Тоді дистанційно можна:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- автоматично оформити пенсію при досягненні пенсійного віку;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- сформувати електронну трудову книжку та перевірити відомості про трудову діяльність;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!|
Телефони відділу обслуговування громадян (сервісного центру) для запису на прийом до фахівців Фонду (0536)78-08-41, (0536) 78-08-87.