A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Піщанська сільська рада
Полтавська область, Кременчуцький район

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ ДДП

Дата: 20.09.2019 15:26
Кількість переглядів: 17

Містобудівного проекту «Детальний план території для визначення земельної ділянки під розташування сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ за межами населених пунктів Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської обл.».

1. Замовник СЕО та виконавець

Замовником проекту містобудівної документації є Кременчуцька районна державна адміністрація, виконавчий комітет Піщанської сільської ради.

Виконавець – ФОП Бородич М.В.

2.Вид та основні цілі ДДП, його зв’язок з іншими документами державного планування

«Детальний план території для визначення земельної ділянки під розташування сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ за межами населених пунктів Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської обл.». розробляється на підставі Розпорядження Голови Кременчуцької райдержадміністрації №100 від 22.04.2019про розроблення проекту «Детальний план території для визначення земельної ділянки для розташування сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ за межами населених пунктів Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області».

Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка визначає функціональне призначення, параметри забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єкту будівництва, формування принципів планувальної організації забудови, уточнення в більш крупному масштабі положень схеми планування території району, визначення планувальних обмежень  використання території  згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами, формування пропозицій щодо можливого розташування об’єкту з користування надрами в межах однієї проектної території із дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства з метою залучення інвестицій згідно інтересів територіальної громади, заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території району, згідно п.4.1. ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»; визначення містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

При  розробці  ДПТ враховано: Схема планування території Полтавської обл.; «Схема планування території Кременчуцького району Полтавської області»;

3.  Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

В даній роботі обґрунтовується та розглядається можливість визначення земельної ділянки для розташування сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ.

Мета розміщення сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ:

– розподілення змішаних твердих побутових відходів за їх фізико-хімічними властивостями, технічними складовими, товарними показниками тощо для відбору вторинної сировини, придатної для подальшого використання;

- рішення територіальних проблем, пов'язаних з формуванням  полігонів ТПВ, існування яких, в свою чергу, впливає на забруднення атмосферного повітря, ґрунту та ґрунтових вод.

Відповідно до ЗУ Про оцінку впливу на довкілля, здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності. Обєкт проектування відноситься до другої категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, відповідно П 11) - утилізація, видалення, оброблення, знешкодження, захоронення побутових відходів.

4. Ймовірні наслідки

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Об’єкт проектування – сортувальна станція з площадкою тимчасового зберігання ТПВ за класом санітарної класифікації (відповідно до Державних санітарних  правил планування та забудови населених пунктів Наказ Мінохорони здоров’я N 173 від 19.06.96) відноситься:

- до об’єктів ІІ класу з 500 – метровою санітарно-захисною зоною (Полігони твердих побутових покидьків);

В межах дії планувальних обмежень (СЗЗ підприємства ІІ класу санітарної класифікації) не допускається розміщення : житлових будинків з прибудинковими територіями, гуртожитків, - готелів, будинків для приїжджих, аварійних селищ;

- дитячих дошкільних закладів, загальноосвітніх шкіл, лікувально-профілактичних та  оздоровчих установ загального   та спеціального призначення;

- спортивних споруд, садів, парків, садівницьких товариств;- охоронних зон джерел водопостачання, водозабірних споруд та споруд водопровідної розподільної мережі.

б) для територій з природоохоронним статусом

Територія проектування та територія у межах дії планувальних обмежень  не відноситься до територій із природоохоронним статусом.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

Полігон не матиме транскордонних наслідків впливу на довкілля, територіально ділянка розташована на значній відстані від межі сусідніх держав.

5.Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

Містобудівні умови відповідають нормативним вимогам щодо розташування підприємства подібного профілю.

Відповідно до проектного плану (основне креслення) з врахуванням «Схеми планування Полтавської області» «Схеми планування Кременчуцького району» територія проектування Детального плану визначена як територія виробничих підприємств за межами населених пунктів.

Альтернатива відсутня. Якщо документ державного планування не буде затверджено, це створить умови для невиконання схеми планування Полтавської області та Схеми планування Кременчуцького району.

Територіальні альтернативи також не розглядалися у зв’язку з неможливістю перенесення даної діяльності на будь-яку іншу територію.

6.Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки;

Метод аналізу – для узагальнення сучасного стану та напрямків удосконалення методів оцінки впливу на атмосферне повітря викидів, утворених внаслідок роботи підприємства;

Обсяг досліджень передбачається відповідно до ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:  доповіді про стан довкілля,  статистичну інформацію, дані моніторингу стану довкілля,  оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єкту, які можуть мати значний вплив на довкілля, пропозиції щодо зміни  існуючого функціонального використання території

7.Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

Охорона атмосферного повітря, заходи щодо зменшення шуму та вібрації, охорона поверхневих і підземних вод охорона ґрунту охорона рослинного і тваринного світу охорона праці, техніка безпеки, пожежна безпека.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Розділ "Охорона навколишнього природного середовища" у містобудівній документації повинен відповідати вимогам ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

 Протягом 15 діб з дня оприлюднення повідомлення на офіційному сайті Кременчуцької райдержадміністрації, та Піщанської селищної ради, громадськість має право надати зауваження та пропозиції щодо визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації - «Детальний план території для визначення земельної ділянки під розташування сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ за межами населених пунктів Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської обл.».

 

 

Заява про визначення обсягу СЕО містобудівного проекту «Детальний план території для визначення земельної ділянки під розташування сортувальної станції з площадкою тимчасового зберігання ТПВ за межами населених пунктів Піщанської сільської ради Кременчуцького району Полтавської обл.». підготовлена розробником містобудівної документації ФОП Бородич М.В.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора